Verzending

Graag zorgen we voor een snelle levering van jouw POGS.Hieronder vind je de verzendkosten en levertijden.

Verzendkosten Nederland, België en de Europese Unie

  • Gratis verzending voor bestellingen vanaf €50.
  • €4,95 verzendkosten voor bestellingen onder €50 (€2.95 voor accessoires vanwege kleinere verpakkingen).

Levertijd Nederland en België
Voor middernacht besteld, volgende werkdag geleverd.

Als je een bestelling wilt laten afleveren in Groot-Brittanië, plaats dan je bestelling op onze Engelse site. Als je vragen hebt, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, we helpen je graag verder.

Garantie en retouren

We hopen dat je geniet van je nieuwe koptelefoon! Als je problemen ondervindt, bekijk dan eerst onze instructievideo's, FAQ's en de handleiding. Heb je nog steeds hulp nodig? Ons team staat voor je klaar.

Als duurzaam merk willen we ons onze impact op het milieu verminderen. Wist je dat meer dan 80% van de geretourneerde koptelefoons perfect in orde is? Elke retourzending zorgt voor meer transport en verwerking, wat een flinke milieu belasting opelevert.

In tegenstelling tot anderen brengen we (nog) geen kosten in rekening voor retouren. Samen kunnen we ze wel minimaliseren. Als je je product toch wilt retourneren, volg dan de onderstaande instructies.

Inklapbare content

Binnen 14 dagen na aankoop

BOL
Besteld via BOL.com?
Lees hier hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.

Amazon
Besteld via Amazon?
Lees hier hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.

POGS webshop
Als je via onze POGS website besteld hebt, volg dan de stappen in onze portal.

Als je hier hulp bij nodig hebt, mail dan onze klantenservice, vermeld je ordernummer, de reden voor je retour en jouw gewenste oplossing (ruilen of retourneren).

2 jaar garantie (retourneren na 14 dagen na aankoop)

Als je onverhoopt functionele problemen hebt met jouw POGS binnen 2 jaar na aankoop, dan kun je gebruik maken van onze garantie. We raden je aan eerst de Veelgestelde Vragen en de gebruikershandleiding te bekijken om te proberen het probleem op te lossen voordat je het product terug stuurt.

Niet opgelost? Mail ons met je ordernummer en een beschrijving van het probleem dat je ervaart. Onze klantenservice zal direct aan het werk gaan om het voor je op te lossen.

Let op, als je je product korter dan 14 dagen geleden besteld hebt, maak dan gebruik van onze portal.