Retouren & garantie
We hopen dat je veel plezier beleeft aan jouw POGS. Mocht je om wat voor reden dan ook je aankoop willen ruilen of retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden als het product inclusief kabels onbeschadigd in de originele verpakking teruggestuurd wordt.
Daarnaast kan je gebruik maken van onze garantie tot 2 jaar na aankoop, mocht er onverhoopt iets mis zijn met jouw POGS.
Zie hieronder hoe je je bestelling kunt ruilen of gebruik kunt maken van de garantie.
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop
BOL.com
Besteld via BOL.com?
Klik dan hier om meer te lezen over hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.
Amazon
Besteld via Amazon?
Klik dan hier om meer te lezen over hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.
POGS webshop
Als je via onze POGS website besteld hebt, volg dan de stappen in onze portal, klik hier.
Als je hierbij hulp nodig hebt, mail dan onze klantenservice via hallo@pogsheadphones.nl en vermeld je ordernummer, de reden voor je retour en jouw gewenste oplossing (ruilen of retourneren).
Gebruik maken van de garantie?
Als je binnen 2 jaar na aankoop onverhoopt problemen hebt met jouw POGS, mail dan met onze klantenservice via hallo@pogsheadphones.nl. We raden je aan eerst de Veelgestelde Vragen en de gebruikershandleiding bekijken om te zien of het probleem op te lossen is voordat je het product terug stuurt.
Niet opgelost? Stuur ons dan een mail met je ordernummer en een beschrijving van het probleem dat je ervaart. Onze klantenservice zal direct aan het werk gaan om het voor je op te lossen.
Let op, als je je product korter dan 14 dagen geleden besteld hebt, maak dan gebruik van onze portal.